petak, 10. kolovoza 2007.

Morski put

PA011216.jpgNakon što je nedavno Kuća Vitron i obiteljsko gospodarstvo Izvori života iz Iloka na čelu s direktoricom Mirjanom Zelenikom više nego uspješno odradilo sajam vina u Dubaiju, na kojem je sudjelovanje moguće samo na preporuku, a izlagalo je 70 vinara, proizvođača i distributera iz 15 država, pristigle su i prve ponude za zlatni proizvod iz prestižnih tamošnjih hotela, nakon kojeg se kuća Vitron odlučila na novi poslovni potez - jedinstveni pjenušavi turistički proizvod pod morem, piše internet portal Dubrovački vjesnik. U ovom trenutku već imaju predbilježbe hotelijera iz nekoliko država svijeta, a vrlo ga se skoro može očekivati u Opatiji, ali i u Dubrovniku, ukoliko iz gradskih ureda, po uzoru na Opatiju, stigne pozitivan odgovor na prijedlog projekta što bi, možda već dogodine, jamčilo jednu posve novu zaokruženu ekskluzivnu turističku cjelinu na liniji sjever-jug. Kako sada stvari stoje, a potvrdila je to i direktorica Zelenika koja je početkom srpnja u Iloku startala s prvom kušaonom pjenušca, prve će boce posebnog pjenušca s ekstraktom bora nazvanog Carmen Sylva (po opatijskom šetalištu) na dozrijevanje u opatijsko more, a kako se može iščitati iz odgovora na ponudu projekta gradonačelnika Amira Muzura, pjenušac će uključiti u sve gradske manifestacije, pa bi njegovu izranjanju ubuduće nazočile domaće i strane delegacije koje se zateknu u gradu, što bi u konačnici zasigurno potvrdilo očekivanu sinergiju ovog proizvoda i brenda kakav je Opatija. A novi izvozni turistički prizvod, i kao događaj i kao atraktivan artikal-pjenušac, premda još nije poznat stav grada po tom pitanju, zasigurno neće zaobići ni Dubrovnik koji, poznato je, rado govori i o elitnom turizmu i o proizvodima koji ga prate, te je za pretpostaviti kako bi i ova eksploatacija projekta kao turističkog elitnog proizvoda u smislu enoteke pod morem ili muzeja, kako to voli reći direktorica Zelenika u ime obiteljskog gospodarstva "Izvori života" površine nešto veće od 3,5 hektara, jasno uz uključenje i vina (Traminac), bio itekako dobrodošao novi ekskluzivni sadržaj ponudi elitne destinacije tipa Dubrovnika, zasigurno branda po kojem se Hrvatska (pre)poznaje u svijetu. Osobito kad se znaju, slijedimo li ideju ovih poduzetnika do samoga finiša, pojednosti iz pomorske dubrovačke povijesti, budući je se cijela zamisao temelji na potapanju pjenušca-vina u muzej-brod, vrlo vjerojatno tipa jedrenjaka, što bi ovom sadržaju, jasno pod uvjetom da zaživi u originalnoj postavi, posve sigurno osiguralo i prepoznatljivost i dodatni ekskluzivite.

Nema komentara: